søndag den 4. december 2011

LANG TID SIDEN




Hej.
Det er et stykke tid siden vi har blogget, da vi har haft mange andre ting at tænke på. Vi har haft skole/hjemsamtaler, og fik ikke det skønneste at vide. Vi blev færdige med projektet og fik det fremlagt. Vi har fået meget gode kommentarer fra lærerne. Der siges, at vi ikke bliver skuffet med, hvad karakteren angår, men vi må desværre ikke vide karakteren endnu. Vi satser på et 10 eller 12-tal. Idag har vi været sammen, det meste af dagen. Vi har holdt fødselsdag for Signe sammen med hendes familie, selvom hun først fylder år den 14 dec. Dagen har stået på hygge, med the, kage og stearinlys. Camilla er blevet meget forkølet, men alligevel sover vi sammen til imorgen. 
I torsdags var vi til skolefest på skolen, og temaet var VIP. Camilla var Linda P, og Signe var Helle Thorning-Schmidt.    

- Camilla & Signe 

12 kommentarer:

  1. Flotte billeder og god bedring til Camilla :)
    Det er en rigtig fin hyggelig blog i har.

    I er meget velkomne til at tjekke min blog ud:
    wordswithoutapen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak, jeg har det bedre nu :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin blog i har piger!! Jeg følger jer selvfølgelig nu og håber også i vil gøre det samme på min blog ??:-)

    Knus

    www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Sofie,
    Mange tak - har ligget kigget forbi din blog, og er nu fast læser :-)

    /Signe

    SvarSlet
  5. hej med jer! hvor er det en sød blog i har jer der!
    jeg tænkte lige en tanke... hvordan har i lavet den sorte streg ude i siden?

    er fast læser nu :-)

    - freia
    http://lovemywonderfullife.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Mange tak :-) jeg kan ikke huske det signe lavede det :-)

    SvarSlet
  7. Hej Freia, mange tak!

    Med hensyn til den sorte streg i siden, så er det nok lidt svært at forklare, men jeg prøver :-)

    Først skal du gå ind for at tilpasse dit design. Jeg ved ikke hvilken skabelon du bruger på din blog, men vi bruger skabelonen "simple", så det vil jeg tro at du skal bruge, for at kunne få den sorte streg til at sidde i siden.
    Når du så har valgt skabelon, finder du et sted, hvor der står "avanceret" (tror at det er oppe i venstre hjørne). Der trykker du, og der vil komme en liste frem, hvori der er flere forskellige ting du kan redigere i. Du ruller ned, og klikker på "accenter". Derinde kan du vælge farve på fanekant og separatorlinje. Vores fanekant har vi sat til hvid og separatorlinjen har vi sat til at være sort :-)

    Håber det hjalp bare lidt, eller må du lige skrive igen!

    Er glad for du nu er fast læser - jeg kigger lige forbi din blog også. God weekend :-)

    /Signe

    SvarSlet
  8. Sikke en fin blog i har! Jeg er da helt klart fast læser ;)

    -Og tak for den søde kommentar, på min blog.
    //Mie
    www.mieshverdag.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tusinde tak Mie, og det var så lidt :-)

    /Signe

    SvarSlet
  10. tusind tak signe! det virkede :-D og jeg er faktisk ganske glad for resultatet, bort set fra at min header ikke liiiiige gider være et billede lige i øjeblikket. men jeg tror jeg fik det til at virke lige før:-)

    - freia
    http://lovemywonderfullife.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe! :-)

    SvarSlet
  12. Hey! Rigtig fed blog! (:
    Vil du ikke være sød, og tjekke min veninde's blog, det vil hun blive rigtigt glad for :-).
    - http://www.benediktehald.blogspot.com/
    taaaak!

    SvarSlet